Tesla винаги е експериментирала смело с интерактивните функции в автомобилите си. През годините компанията направи "танцуващи" коли, както и множество екстри като режим за кучета, който поддържа приятна атмосфера в интериора, когато ще останат в автомобила по-дълго време.
Но не липсват и странни или откровено вбесяващи идеи. Последното творение на екипа е... реклами в интериора, съобщава Motor1.
Tesla е решила, чв е хубаво да промотира филма Tron: Ares на Disney чрез динамично осветление и по-различни анимации в интерфейса. Например околните автомобили сега се изобразяват в по-футуристична стреда на виртуалната карта. Амбиентното осветление също е в цветове в тона на филма. И за финал, звукът от мигачите е променен, като е в стила на филма.
Малко промени, но достатъчни да вбесят шофьорите. Някои от тях се оплакват в социалните мрежи, че не харесват новостите. Но това не е чак такъв проблем за тях, колкото факта, че не може да бъдат изключени. А и не е ясно колко време ще стоят.
Именно в това е дразнещото. Tesla и преди е правила подобни промоции с филми, но "екстрите" винаги можеха да бъдат спрени и шофьорът можеше да върне желаните от него настройки. Случващото се породи притеснения и сред останалите фенове на автомобилите. С наближаването на ерата на софтуерно-дефинираните автомобили подобни "оферти" може да станат ежедневие.
Това вече е факт за много мобилни приложения и операционни системи. Потребителите на ИТ услуги са свикнали, но докато банерите и рекламите в смартфоните и компютрите може да са досадни, не са опасни. Нежеланите реклами в автомобилите са много по-деликатна тема. Особено имайки предвид факта, че агресията при шофьорите често се отключва заради странични изнервящи ситуации.